''pa neka kažu da sam poludjela, kad prođem ulicom, nek' glavu okrenu, nitko ti od njih nije ni do koljena zato ti ime po zlu i spominju, pa neka kažu da sam poludjela i da sam dobila sve što sam tražila; ljepše je meni sa tobom u mislima nego njima sa njihovim lažima…''smijeh








11 - Ena - Cokolad...




Mali signali su SOS za ljubav
taj dim cigarete sto ti saljem ja
i noga gola za dodir ispod stola
da, to su ta mala zlatna pravila






Linkovi

Nivess
Tessa
Doris
Ivana
Alojz
Karolina
Jenny
Jenny&Luce








< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

o nama:

MI:
Katarina& Ramona

KATARINA
volim: cokoladu,glazbu,MSN,
svoje naj frendice,dečka,
naj frenda,mobitel,sladoled,
..............
ne volim: umisljene ljude,
laži,..........
........


RAMONA:
volim:
izlaske,glazbu,
cokoladu,
MSN,
sladoled,naj frenice,
pizzu,,..........


ne volim:
ljude koji ostavljaju
grozne komentare
na blogovima,
umisljenje ljude,laži!!
................




Kate, prerađena slika..haha



Monchy






SEKA ALEKSIĆ
ZA LJUBAV MOBILNA
cerek

Spremam ti ove noći more parfema
samo za tvoje oči
gola ramena
ja znam da se tebi dopadam

Farbaču crnu kosu nežno zelenu
nokte za nogu bosu
jako crvenu
ja znam da se tebi dopadam

Za ljubav mobilna u svakom trenu
i uvek dostupna za dodir tvoj
tvoja sam magična fatalna žena
signal je odličan, ti bičeš samo moj

Za ljubav mobilna u svakom trenu
i uvek dostupna za dodir tvoj
tvoja sam magična fatalna žena
signal je odličan, ti bičeš samo moj

Ti znaš da mačka ima devet života
tvoja je slaba tačka
moja lepota
moj dlan je za tebe fatalan

Džaba ti tvoja škola dobar pedigre
moja je noga gola
više od igre
moj dlan je za tebe magičan

Za ljubav mobilna u svakom trenu
i uvek dostupna za dodir tvoj
tvoja sam magična fatalna žena
signal je odličan, ti bičeš samo moj

Za ljubav mobilna u svakom trenu
i uvek dostupna za dodir tvoj
tvoja sam magična fatalna žena
signal je odličan, ti bičeš samo moj

Za ljubav mobilna u svakom trenu
i uvek dostupna za dodir tvoj
tvoja sam magična fatalna žena
signal je odličan, ti bičeš samo moj

Za ljubav mobilna u svakom trenu
i uvek dostupna za dodir tvoj
tvoja sam magična fatalna žena
signal je odličan, ti bičeš samo moj...

LUNAthumbup
SMS


Krizu, osecam krizu
kada si blizu mojih usana
upadam u krizu kada si blizu
tad gubim ja tlo pod nogama

Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
a zao mi sto nismo
Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
al' sada vise ne

Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
a zao mi sto nismo
Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
al' sada vise ne

K'o vino, slatko i fino
opijas me svojim usnama
upadam u krizu kada si blizu
tad gubim ja tlo pod nogama

Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
a zao mi sto nismo
Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
al' sada vise ne

Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
a zao mi sto nismo
Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
al' sada vise ne

Kome ove zime postelju grejes
i s kim se nocas uz vino smejes
koja je boja njenog karmina
ima li kosu sa mirisom jasmina
k'o ja, ima li kosu sa mirisom jasmina

Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
a zao mi sto nismo
Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
al' sada vise ne

Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
a zao mi sto nismo
Kucam ti poruku
k'o oprostajno pismo
mozda smo mogli sve
al' sada vise ne






ponedjeljak, 17.03.2008.

...napokon i ja pisem post...

ej...evo i ja sam se sjetila napisat novi post....
hmm...pa nisu se dogadale nikakve posebne stvari osim
naravno SVADE, ali jbg tako je ispalo....
e da KEJTY brzo mi ozdravi
i vrati se u skoluuuuuuuuuuuuuu...dosadno je bez tebe...hehe
Neznam sta da vise pisem pa eto sad pozz nekim ljudima
Katee(bolesnik mali)zujo
Annawave
Mali Mikicmah
Belomnut
Dorismah
Anjawave
Nives R.wave
Nemanjimah
i bla bla bla ima ih jos dosta



......:::Ramona:::......



Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


evo jedna lepa slikica...hihi..






| Klikni budalo (64) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

katee&monchy=BFF